Helt sjukt!

Hej alla goa bloggläsare. Jag mår skitdåligt idag och jag vaknade nyss. Som tur är så tidinställde jag ett inlägg igår ( det nedanför ) för jag visste att det skulle bli såhär. Just nu kollar jag på Toddlers and Tiaras på Youtube, och jävlar vad hjärntvättade vissa människor är. Ha massa små barn på faketanning och massa smink. Det ända dom tänker på är hur söt och fin dom är om dom är fixade och så tycker dom att det är skitfult att vara utan smink och allt, dom är ju skitsmå? Så ska inte små barn tänka! Det var en liten bebis nästan som blev spraytannad och hade blivit det sen hon var 11månader, asså vart är världen påväg? Jag vmenar, alla har ju olika åsikter men jag tycker att alla borde älska sina barn för den dom är och inte tvinga dom till nåt för att föräldrarna är osäkra i sig själv. SUCK! Iallafall så ska jag försöka sova mer, är dötrött även fast jag somnade tio igår och vaknade nyss. Jaja, ni får ha det jättebra så bloggar jag sen pusssss!

Typ som dom här bilderna, låtsaständer, lösnaglar, spraytan, ton med smink, för små och opassande kläder, löshår och ögonfransar, noppade ögonbryn + Photoshop x1000 ? Sen all press på dem, och dessutom är dem såååå mycket sötare utan allt det där, låt barn vara barn förfan.

 HON ÄR SÖÖÖÖT MED GLASÖGON!
 
NU KOMMER DET SJUKASTE!

Kommentarer
Postat av: Alice

det är helt sjukt egentligen, liksom låt barn vara barn!? D:

2013-03-30 @ 12:24:58
URL: http://www.aliiicejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0