I hate being sick...

Nu är jag sjuk igen då... Fick jätteont i magen igår och kände mig jättehängig, och jag kunde inte sova en blund inatt heller. Och feber har jag också. Åhhh jobbigt! Det får bli en dag i soffan med matteboken, en varm kopp oboy, alvedon och Desperate Housewifes, är inne på säsong 2 snart och det fins 8 så jag har ju lite att göra. Har legat i soffan sen halv ett på natten och försökt sova, är dötrött men kan inte. Kommer lite mer inlägg senare om jag orkar skriva. Puss ♡
 

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

åh krya på dig sötis!<3

P.S Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle verkligen vara jättegulligt av dig! <3
http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment

2013-03-09 @ 23:41:48
URL: http://adaras.se
Postat av: Anonym

Älskar din blogg sjukt mycket, tråkigt bara att du typ slutat blogga. Älskar de du gör och att du vågar stå för den du är. Hoppas du inte slutar att blogga du är ju bara bäst. Hoppas du blir frisk snart puss puss

2013-03-10 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0