I think i think too much.

Hej alla goa bloggläsare. Jag är verkligen supermegaledsen att jag inte har bloggat, men jag har varit jättesjuk och stressad över allt jag måste hinna med. Den här veckan har vi Nationella prov i Matte, och jag suger på det så jag är lite nervös. Skoldagen idag har varit as usual, det vill säga Franska osv... Och just nu lyssnar jag på låten ''Beautiful soul - Jesse McCartney''. Den är gammal men så söt, jag brukade lyssna på den förr. När jag kom hem så kollade jag på Desperate Housewifes och sen gick jag på lite kalas hos min fasters man och min kusins pappa. Men jag var inte där så länge. Det är kalas hela tiden känns det som. Jag fyller år sist i min släkt på pappas sida tror jag, så det blir massa firande innan det är min tur heh. Imorgon ska jag få lite hjälp av min kusin med att plugga matten inför Nationella iaf. Jag kom även på att varje dag så kommer jag göra ''Dagens motivationsbild'' och ''Dagens pepp-quote'' :) Det kan behövas med lite stödjande ord som får en att kämpa ibland, eller hur? Men idag har jag varit på ganska dåligt humör för att jag drömde att jag sa till min farfar ''Jag älskar dig och är så glad att du blev frisk och överlevde'' och jag blir lika glad varje gång för att jag lurar mig själv i sömnen och när jag vaknar så finns han inte där, ingen gosig kram och inga stöttande ord som man kan få av honom mer. Måste ta tag i det och gå och prata med någon, för jag har sagt ett tag nu att jag inte behöver hjälp men det vore nog bäst för mig och dom runt om mig. Och jag lurar ingen, jag vet att jag ofta är ledsen och har problem, men hon hårt man än måste kämpa är det värt allt besvär. Man blir starkare, nu säger inte jag att man ska gå och må dåligt för det är ju inte bra men jag säger bara att det inte finns någon som alltid mår bra, man måste hantera sina problem. Men nog om det, på Onsdag ska troligen jag och Linnea ut och springa lite i skogen. Hur mycket jag än hatar skogen så kan man verkligen slappna av och tänka. Jag ska även köpa nya träningsskor och min nya träningstopp kommer nog snart. Ska ju börja på Friskis & Svettis också. Jag kände att det här blev ett lååångt inlägg men har så mycket att skriva, men jag sa inte sluta blogga som sagt, har bara lite stressigt just nu, det är ganska stor press i skolan och sånt där och jag hoppas ni förstår. Men som sagt ska jag hitta ett sätt att bli bättre att blogga, ha det amazing mina fina underbara bloggläsare. Era söta kommentarer gör mig superglad. Jo förresten har jag även skaffat Videofyme på mobilen, så följ mig ( Klara Frank ) så videobloggar jag där. Millions of kisses.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0