I'm back babes ;)

Hej mina gobitar. Gissa vad? I'm back. Och den här gången LOVAR jag att blogga bra, ska verkligen lägga ner energi för att få bra inlägg ofta! Det svåraste är ju helt klart att komma på vad man ska skriva om, så ni får gärna kommentera om vad ni tycker är intressant att läsa. Jag mår mycket bättre nu iallafall, kanske inte 100% men 90% heh. Idag har jag solat lite ute, det var ju ganska fint väder. Och sen har fixat och trixat med lite småsaker, och snart ska jag träna. Men just nu sitter jag bara och lyssnar på lite musik. Jo på tal om musik, gud vad många låtar man hittar som man lyssnade på förr. Det känns riktigt bra att ha kommit igång med träningen nu, jag är mycket piggare och har inte samma sötsug som förr. Jag var på riktigt beroende av choklad, men nu kan jag inte äta lika mycket för jag blir så mätt. Haha, igår så köpte jag naturgodis, brukar aldrig göra det men blev sugen på det då. Mina föräldrar har även beställt hem nya träningsskor till mig igår, jag blev jätteglad för har velat haft dom rätt länge. Och det där med bloggpausen hade också lite med att göra att jag var ledsen, det är så att min morfar fick en hjärnblödning och jag var skitorolig, men det är mycket bättre nu och han behöver troligen inte operera. Tur, lilla morfar. Nu ska jag äta, sen träna, sen duscha och sen måla naglarna. Pussssss!
 
Bild på mig utan smink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0