Jordgubbar med chokladsås i solen = Underbart!

 
Hej alla finisar, idag vaknade jag på rätt sida så är superglad av någon anledning. Jag vaknade runt elva och sen gick jag ut i solen och satt mig och åt jordgubbar med chokladsås, det är ju skitfint väder idag också. Synd bara att inte snön går bort någon gång, jag vill ha sommar. Och på tal om sommar så är det ju min sista skolavslutning i mellanstadiet, och det känns både roligt och tråkigt. Tråkigt är det för att jag kommer sakna massa kompisar där, och jag kommer ju splittras med många i min klass eftersom att det blir högre press + det är jättemånga som ska byta skola och det känns ju lite tråkigt nu när det inte är någon som bråkar med varandra och alla är med alla, iallafall vad jag tycker. Men det är ju ändå roligt och spännande för att få chansen att lära känna nya människor och jag känner ju även några där sen tidigare, som Diana till exempel. Hon är som min syster och det ska bli jättekul att träffa henne oftare. Så det är rätt mycket att tänka på faktiskt, och om man tänker efter är det inte länge alls tills jag går ut skolan och börjar Gymnasiet, ca 3år och tiden går ju fort. Jag bloggar mer senare, men nu ska jag umgås lite med min syster. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0