Något som jag gör för att hålla tränings-motivationen uppe!

Ni vet sånna dagar när man inte orkar resa sig upp ur soffan och börja träna, det kan vara riktigt jobbig och jag har lite tips på vad som brukar funka på mig. 
1.Byt din bakrundsbild på datan då och då med träningsbilder som inspirerar dig och får dig att ta dig upp ur soffan och kämpa. En bra sida enligt mig att hitta träningsbilder är Weheartit.com! Jag får massa inspiraton när jag går in där. Det är ganska ovant för mig att ha en annan bakrund när jag har haft bilder på Justin som bakrund förr, men jag har det på mobilen och jag behöver nåt som verkligen peppar mig. Här under kan ni se hur min bakrundsbild ser ut nu :)
 
2. Ha en mapp på datan med massa träningsbilder, det kan vara på din drömkropp, massa kollage eller vad som helst som får dig att få den där adrenalin-kicken! Jag brukar kolla på dom bilderna jag har lite då och då och när man har sett dom så många gånger är det bara att lägga in nya bilder. Det funkar superbra för mig!
 
3. Kolla på videosar på YT med folk som ger träningstips, och berättar hur dom lyckades osv. Det ger en push.
 
4. Kolla runt på internet hur man blir av med sötsuget, eller kolla träningsbloggar, man kan hitta nästan allt man vill hitta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie - En av Sveriges bästa livsstilsbloggare!

Eller hur man längtar som en galning!

Hoppas inte heller han är död, men när spencer skulle kolla under hjälmen skrek ju mona att han är död så man vet ju faktiskt inte han kanske bara fejkade?

2013-03-02 @ 13:07:29
URL: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0