Nu kan jag äntligen gå in på min blogg igen!

Hej, förlåt att jag inte har bloggat bra, men min dator hade nå knas så jag kunde inte gå in på min blogg och då trodde jag att det var nå fel på allas dator. Men iallafall så har mitt lov varit bra, och just nu sitter jag hos mammas kille, och hans barn har ingen brist på energi kan man ju säga. Åh herregud vad dom är busiga, haha. När jag var typ två år så bet jag alla tydligen. Jag har börjat kolla på Desperate Housewifes också, det är faktiskt jättebra. Och Jesse Metcalfe är sååå snygg! Jag har nyss ätit korv och jag och mamma ska snart baka chokladtårta, haha måste få äta lite choklad idag, schhhh ;) Jag kollar även runt lite på skinnjackor, men jag fastnade typ för en brun mockajacka med fransar på från H&M, so gorgeus! Förlåt om det här inlägget blev lite flummigt heh, men nu ska jag hjälpa mamma att skaffa en blogg, hon vill blogga om inredning. Hon är faktiskt riktigt duktig på det!
Ha det bäst, puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0