Onsdag.

Hej mina goingar. Här sitter jag i soffa och latar mig, haha har stressat so mycket och har velat prestera mitt bästa så har pluggat sönder med Matten. Jag fick 2 fel på båda proven tror jag, är inte nöjd men what to do, what to do. Har nyss kollat på PLL och jag kommer nog seriöst somna snart, har mitt täcke i soffan med en smoothie i handen och fryser. Är nog fortfarande lite förkyld skulle jag tro. Men igår så var jag ju hos min kusin och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, det är så härligt att prata av sig då och då tycker jag. Längtar även sjukt mycket till sommaren, det är såååå himla kallt ute :( Men jag tänkte ta och kolla på Desperate Housewifes nu, haha omg i need it. Puss, ska göra lite skönhetstips sen tänkte jag. Ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0