Sjukt trött.

Hello sunshines :) Av någon konstig andledning så hackade mitt internet när jag skulle logga in här igår, jag försökte flera gånger men det gick inte att logga in. Det är nog min dator som är knas. Idag är jag skittrött, haha känner mig som en zombie. Men nu är det bara två dagar kvar att gå upp tidigt till och sen är det lov, härligt. Hatar att gå upp tidigt. Idag ska jag bara gå i skolan, sen komma hem och vila, måste bli helt frisk innan jag kan göra saker, typ vara ute med kompisar osv. Är fett irriterad på min syster också, och sjävklart ska jag prata gulliga saker om henne idag i skolan också för vi har prov och jag valde henne. Måste fixa mig nu, men bloggar när jag kommer hem om det inte blir konstigt igen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0