Skolaaaaaa.

Ska alldeles strax dra till skolan, jag är verkligen sååå himla nervös. Och jag kommer bli så besviken på mig själv om det inte går bra. Panik.se :( Men idag har jag inte nå planer tror jag. Tänkte ut och springa med Linnea först, men det är sånt dåligt väder ju. Synd! När jag kommer hem så ska jag kolla på nåt program på datorn och sen ska jag sova. Jag är så trött idag, eller seg, sminkade bara mina ögonbryn för att jag vet att jag kommer stressa och börja grina, sällan jag. Har typ inget mer att skriva eftersom att det är morgon, puss :*
 
Haha gulligaste!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh söt!

2013-03-13 @ 14:00:20
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0