Snälla hjälp mig vinna :)

Jag gick nyss med i Hööks tävling på Facebook där man kan vinna 3000kr att handla för. Och jag skulle uppskatta det huuuur mycket som helst. För det är nämligen så att min syster Saga som är 8år precis har börjat med ridning. Och då har hon ju inte så mycket saker, och det är ju rätt dyrt och så. Så jag skulle vilja göra nåt för mina föräldrar och min syster så dom inte behöver betala en massa pengar för ridsaker. Dessutom skulle min söta syster bli sååå glad om jag överraskade henne. Så det skulle verkligen göra mig jätteglad om ni hjälpte mig vinna det här. Klicka bara på länken där nere och då ser ni en bild och bredvid bilden står det rösta, skulle som sagt bli jätteglad. Puss
http://www.facebook.com/hookssverige?sk=app_140330159473974&app_data=6179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0