15 saker ;)

1. Jag HATAR ägg, leverpastej och kaviar.

2. Jag går aldrig mot rött ljus.

3. Jag blir rädd av ljudet från fyrverkerier.

4. Jag kan typ inte gråta inför andra människor, har väldigt svårt för det...

5. Mitt sämsta ämne i skolan är NO.

6. Jag ÄLSKAR kycklingsallad.

7. Jag äter riktigt sakta, typ 30min-1tim.

8. Att hålla på med smink är nånting jag älskar, så när jag blir äldre så vill jag bli makeup artist.

9. Jag är sämst på att ljuga, börjar alltid skratta eller så ser man det på mig.

10. Jag har 34-35 i skostorlek så jag kan inte ha vuxenskor, jättejobbigt.

11. Clowner skrämmer livet ur mig haha.

12. Jag tycker att jag har en jättekonstig huvudform, typ rund och min haka är konstig.

13. Jag grinar åt typ alla filmer.

14. Jag är riktigt stolt över att jag har kämpat med skolan och att det är mycket bättre nu.

15. Jag tycker att salt är skitgott haha, konstig.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0