Gissa vad? ;)

Hej alla sötisar. Gissa vad? Världens bästa pappa kom igårkväll hem till mamma och fixade internet. Så nu kan jag blogga igen. Härligt va? Om typ 20min ska jag gå till skolan. En helt vanlig skoldag idag. Vi slutar 14.10 som vi vanligt gör på Tisdagar. Igår var jag på stan iallafall med mamma och köpte ett nytt linne till skolavslutningen, jag ändrade mig och det jag köpte igår är jag supernöjd med. Bild kommer senare så håll utkik. Just nu sitter jag bara här och äter en yoghurt, eller snarare försöker. Min matlust är inte på topp på morgonen tyvärr, men jag blir så hungrig under dagen annars. Haha, nu ska inte detta inlägg bli om att jag inte är hungrig på morgonen, don't worry. Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, vi får se under dagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0