I didn't have a good day.

Hej babys. Jag bloggade inte iförrgår eller igår för jag var med min goa Sanna, vi hade sjukt kul. Haha våran sjuka humor, vi sa att vi var guldklimpar för att vi är så tunga hahahahha. Henne får man sig ett gott skratt med hörrni. Idag däremot har inte var den bästa dagen däremot, vaknade på fel sida. Oh dessutom så var några personer lite låga idag, men jag överlever. Dålig dag idag, men bra dag imorgon i hope. Har iallafall ett leende på läpparna och Ron Pope musik i mina öron, så fin röst har han. Perfect for me och Our song är så bra. 2 av mina favoritlåtar helt klart + Justins låtar. Then I'm in heaven. Imorgon har vi friluftsdag, på IP och det blir väl kul. Älskar att träna nu ju, men har lite träningsvärk efter dom 100 situpsen igår och 50 knäböjen men men. Nu till ett annat ämne, nyss hade jag ansiktsmask och shit vad min hy blir len, har ganska tur och har norma, hus och får aldrig finnar typ. Men när jag är sjuk får jag små plitor som blir sår, skitäckligt. Nu ska jag sluta blogga och börja kolla på inspelade avsnitt av Honey Boo Boo haha bästa! Puss.
 
En suddig bild på mitt öga, märks det att jag har bildbrist eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0