Jag har saknat er ♥

Hej världens bästa läsare. Som ni märkt har jag haft världens sämsta uppdatering dom senaste 3veckorna. Och andledningen till det är först och främst att jag fick nån jättekonstig slags influensa av något slag. Jag var sängliggande i två veckor, förra veckan blev jag frisk igen så nu mår jag bra som tur är. Jag hade även inga idéer alls till nåt att skriva om. Men under tiden jag hade pausen kom jag på några saker, så nu är jag tillbaka. Förhoppningsvis en lång tid framöver. Hoppas att ni kommer gilla mina nya inlägg, ska verkligen försöka uppdatera mycket nu. Men det har varit så mycket med skolan, och kommer troligen vara det dom veckorna som är kvar. Mindre än en månad, helt sjukt. Jag har faktiskt varit jätteduktig med träningen om ni frågar mig, inte att jag vill gå ner i vikt. Jag tränar för att må bra och för att vara hälsosam, man blir piggare och mycket gladare. Iallafall, min skoldag idag var okej. Jag hade muntliga i Engelska och det gick jättebra tror jag, men däremot på Bilden så skulle vi göra gipsmasker. Så två tjejer i min klass gjorde på mig, och jag kunde inte prata eller ha öppna ögon. Jag trodde verkligen att jag skulle svimma, var nog på väg för att allt blev vitt och jag domnade bort i hela kroppen. Så jag fick panik och tog bort vid munnen och ropade att jag fick panik så dom tog bort på mig. Började grina jättemycket, jag har nåt liknanade som klaustrosfobi om jag stavade det rätt. Men trodde inte att jag skulle få det just då. Iförrgår så tog jag den sista livmoderhalscancer-sprutan och det gjorde nå in i norden ont. Skrek och skakade riktigt mycket, och det gör ont i armen fortfarande. Men nu är det inga kvar, tack och lov. Har världens fobi för sprutor, verkligen. Enda sen jag var liten. Imorgon har jag Idrott första lektionen och vi har nå Judo eller var det var. Men nu ska jag göra lite Matte inför testet vi har om någon dag, sen ska jag göra 50 situps och 50 knäböj och sen sova. Ha det bra, blog u later. Måste bara tacka er alla fina och söta läsare som har skrivit massa söta kommentarer, kollar in era bloggar var och en. Kram
 
Det har inget med inlägget att göra men det var sån söt text♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0