Sunny

 Gammal bild för jag hinner inte ladda upp en ny.
Hej alla goa bloggäsare. Snart ska jag gå till skolan, men först ville jag blogga lite. Är lite mellanseg idag, men vädret är fint iallafall. Försöker sitta och äta en macka men det är så jobbigt för matlusten på morgonen för mig är 0. Idag i skolan så är det nog bara vanligt. Sen efter skolan ska jag vänta på mamma så ska vi gå och ta ut ett paket som kommit fram ifrån H&M, visar sakerna senare. Sen ska jag nog äta kycklingsallad, sen göra Matte och sen sova. Spännande va? Heh. Och på Torsdag en vanlig dag, sen hem och packa för Kratte för på Fredag åker vi dit. Det är ett ställe hela mellanstadiet åker till en gång om året och det är våran sista gång. Vi äter där, åker kanot och har spökrunda. Våran tur i år, haha lite elakt men älskar att skrämma folk. Så kul. Nu ska jag gå, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0