May. 28, 2013

Hej alla sötnosar. Kom hem från skolan för ett tag sedan, det var faktiskt en bra dag idag. Inga stressiga prov eller läxor. Och dessutom är det bara exakt 2 veckor innan sommarlovet tar sin början, det ska bli hur härligt som helst att vila upp sig i några månader. Jag har en bara vila ut sig dag med ingenting på schemat. Skönt det ibland också, men på Fredag blir det nog stan med Vendela. Men just idag har jag som sagt inget särskilt planerat. Snart så kommer mamma och Saga hem och då ska jag väl äta antar jag, intresseklubben antecknar haha. Igår när jag var på stan så köpte jag en till Hawaiian Tropic tanning oil som jag ska ha hos mamma, den är grym om man vill bli brunare. Stort tips från mig verkligen. Har inte sådär jättemycket att skriva om känner jag, men det kommer lite andra inlägg om ett tag. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0