Packa, packa, packa

Hej alla sötnosar. Jag kom hem för en timme sen och har väl inte gjort så mycket förutom att packa till Kratte, packa, packa, packa haha. Det är ju imorgon, men som jag skrev igår så kommer det tidsinställda inlägg som jag skriver ikväll. Annars har dagen varit bra också, skola. Slöjd och massa sånt. Imorgon är det ju Kratte, och sen på Lördag ska jag vara med Sanna troligen. Saknar henne nå sjukt. Iallafall när jag kom hem så hade mamma köpt godis till imorgon och sånt. Haha man blir lite sugen, men jag kan hålla mig borta heh. Så min dag kommer nog bara vara lugn. Har inte mycket att skriva faktiskt. Tråkigt inlägg fick det bli, men det är bättre än inget alls? Eller hur? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0