Perfekt dag

Hej igen alla sötnosar. Tänkte bara uppdatera er lite nu innan jag går ut igen. Idag ska jag sola, grilla och sen vara lite med min kusin. Vi funderar på att beställa kläder ifrån http://www.lovelywholesale.com/ ... Vi tänkte att vi ska knäppa kort snart med fina klänningar och lite ha lite sommar-tema. Och sen ska jag fråga Tess som gjort mina två designer jag har haft/har på bloggen att fixa en ny fin design åt mig. Hon är bäst på att fixa med bloggar. Men just nu gör jag inte alls mycket, sitter och dricker päronsoda och njuter av livet. Man märker DIREKT att mitt humör är så mycket bättre när det är fint väder, blir typ världens gladaste tjej då. Men nu ska jag inte sitta här inne och ruttna när det är fint väder ute, senare kommer det upp en drömoutfit puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0