Plugga och plugga...

Hej alla sötnosar. När jag kom hem somnade jag ett litet tag, sen så har jag pluggat sönder till ett Historieprov vi har imorgon. Om massa olika saker, sen har jag även varit på lite surigt humör idag. Orkar inte ta upp varför tyvärr, men det är bättre nu. Lyssnar på Demi Lovato just nu, så grym. Mina favoriter är ''In case'' och ''Heart attack''.  Fast Justin är såklart favoriten, bästa killen. Både på att sjunga och i beteendet. Snart ska jag göra 100 situps och träna lite, sen göra yoga och äta lite glass. Sällan jag hahaha. Imorgon så har vi träslöjd, läraren måste ju tro att jag är helt dum i huvudet. Kunde inte ens måla min lampfot på rätt sida, orkar inte asså. Och hans blick när jag inte fattar, ojoj Ralph vill man inte bråka med. Haha skoja. Och det där jädrans provet, det verkar lätt men man vet aldrig. Musikprovet idag gick ju åt skogen kan jag lova. Menmen man kan inte vara duktig på allt, noter och sånt är inte min grej bara att sjunga. Måste plugga mer nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0