Sjukt glad

Hello sunshines. Det är en lycklig Klara som skriver just nu. Igår hade jag typ världens sämsta dag, men idag är jag jätteglad istället. På morgonen var jag väl inte jättelycklig kanske, men blev det under dagen. Vädret sliter verkligen på en, jag är nog inte den enda som känner av det. Men iallafall så fick vi se våra Svenska prov idag, Nationella alltså. Och jag fick A på två av fyra prov, så vart riktigt stolt. Kommer ialllafall få B i Svenska fick jag reda på. Fick verkligen världens sämsta betyg förr så kände riktigt mycket press, men allt hårt arbete lönade ju sig. Annars blir det inte att göra mycket idag, blir hur seg som helst av det här vädret. Snart skolavslutning, härligt värre. Sommar, ledighet, sol och bad. Kan det bli bättre? I don't think so... Ska äta en jordgubbs-smoothie och vara lite nyttig nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0