• Vädret idag •

Hej mina sötnosar. Jag bloggade varken igår eller idag som ni nog märkte, det är för att igår var det tjejkväll på stan så jag var med Vendela hela tiden. Sen idag så var jag med Amanda. Har haft skitkul både dagarna, jättehärliga kompisar har jag. Imorgon så kommer mina älskade mormor och morfar och hälsar på, var så sjukt längesen tyvärr. Så ska bli supermysigt att träffa dom faktiskt. Idag i skolan så gick vi typ 4-5kilometer, inte jättemycket kanske men mina fötter gjorde jätteont sen igår. Och värmen dödade ju typ alla, haha alla gick där som några svettiga grisar och vart knallröda i ansiktet. Jo förresten på stan igår så köpte jag fem bikinidelar för 50kr på Cubus, obeskrivligt billigt. Så jag köpte jättesöta bikinisar nu till sommaren. Tvättade nyss håret och duschade så ska jag strax gå och lägga mig. Somnar hur lätt som helst när jag är nyduschad. Och ni vet det där provet jag nämnde, historieprovet ni vet? Jag har ju haft otur och varit väldigt mycket sjuk, men pluggade stenhårt och blev en av dom få som klarade det faktiskt och inte behövde göra om. Men tycker verkligen att dom flesta kämpade på bra och var jätteduktiga. Men det ska bli skönt med helg nu, att sova ut. Tänk er, för oss är det lite mer än en vecka tills det är sommarlov. Hur skönt? Men kommer bli ledsen att typ alla byter skola. Hoppas man håller kontakten med dom efter också, finns riktigt goa människor. Men nu ska jag snart gå och lägga mig, puss! Bloggar mer imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0