Wednesday today

Hej alla söta bloggläsare. Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Idag i skolan hade vi Judo på idrotten, haha jag var så sämst. Men det var en så sjukt söt kille där, haha alla tjejer kollade på honom. Sen hade vi Bild tror jag det var, då gjorde några fler sån där gipsmask. Ska försöka nästa gång men bara en sån här halv mask vid bara ögonen ni vet? Ska ha nåt för ögat så det inte kommer in nåt och börjar svida. Haha, nog om det. Idag hade jag muntliga i Svenska, det var jättelätt. Ikväll så ska jag tidsinställa några inlägg tills Fredagen och Lördagen. Då är ju jag i Kratte och kommer inte ha tiden att blogga. Kanske kommer upp ett eller två mobilinlägg och några tidinställda. Ska försöka fixa ny design nästa vecka också. Har inte så mycket att skriva mer just nu, bloggar mer senare. Puss.
 
Körde på lockigt hår idag, gick dock ut efter nån timme bara.
Hiss / Diss?

Kommentarer
Postat av: sofiaeinride.blogg.se

Hiss! Synd att det gick ut under dagen bara :D

2013-05-15 @ 16:25:12
URL: http://sofiaeinride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0