Dag 1 - En nytagen bild och fakta om dig själv

Sorry för inte så vackra, suddiga skitbild som är tagen nyss. Men eftersom denna texten ska handla om mig som person tyckte jag att den passade in ganska bra. Jag är en relativt glad tjej som är galen i mat och älskar mina vänner. När man lär känna mig så kan jag vara blyg men när man känner mig är jag helt craycray. Jag märker småsaker lätt och kan bli väldigt irriterad på saker men det håller inte länge och när jag väl blir sur börjar jag oftast skratta. Om man är med mig hör man mig skratta typ hela tiden. Jag är sjukt kort och går hellre i mjukisbyxor, spelar och äter donken än att ta på mig obekväma klänningar, klackar och gå ut och festa varje helg. Står upp för det och dom jag älskar och står för det jag gör och säger. Sen kan jag inte missa att säga att choklad är min sanna kärlek här i livet. Är väldigt kramgo också. Haha det var väl lite om mig. Pusspuss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0