Feeling better

Hej bebos. Jag mår mycket bättre idag, och äntligen börjar jag bli frisk från denna jäkla influensa som varit med mig i någon vecka. Har typ dött av tristess dom senaste dagarna, så imorgon så ska jag vara med underbaraste Lina, med andra ord min donkenbabe. Sen kanske vi ska skypa med världens bästa, oj oj vem kan de vara? Idag har ju varit en väldigt bra dag om jag får säga det själv, var piggare när jag vaknade, gjorde ett pepparkakshus och jag känner att livet är på topp. Mer sånna dagar tack. Just nu sitter jag här och lyssnar på musik, har blivit lite beroende av Demi Lovatos låtar. Hon är riktig girlpower, så himla stark tjej. Nu tänker jag fortsätta äta choklad haha. Så vi hörs, pusspuss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0