Monday

Hej babes. Idag har det varit en okej dag, varit lite irriterad men skitsamma. Vi hade världens snyggaste vikarie på musiken men självklart skulle jag till tandläkaren för att jag inte kunde förra veckan. Och jag satt och väntade i en evighet men dom kom aldrig. Tänk jag kunde ha varit på musiken. Haha stora problem känner jag. När vi ändå pratar musik kan jag ju nämna en låt som jag blivit beroende av. Asså så jävla fin låt. Justin Johnes - heartbreak heter den. Han har även en låt som heter Easier said than done och den är också grymt bra.
 
Just nu har jag ganska tråkigt, tänkte plugga lite snart för jag har prov i no imorgon. Fyfaaaan haha. Men känner mig rätt så säker så de funkar. Skypade med mina bröder nyss. Om ni läser detta vet ni att jag äääälskar er. Ska lyssna klart på Nicoles och Chloés podcast sen ska jag äta. Puss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0