Tråkiga tisdag

 
Hej alla sötnosar. Idag är det som nog alla vet tisdag, och jag är sjuk. Mitt huvud gör så sjukt ont och jag känner mig helt slut och trött. Så det är väl inte kul direkt. Sen ska jag även till tandläkaren, för att kolla om jag behöver tandställning. Alltså åh, jag har världens fobi för tandläkaren och det sista jag vill är att få en tandställning som kommer göra ont. Låter gnällig, men så kan det vara. Jag ska snart äta, sen ska jag mysa framför ''The vampire diaries''. Jeremy och Tyler är så sjukt snygga. 
 
Nu blir det nåt helt annat ämne känner jag, men jag kom nyss på att julen snart är här. Det är helt sick hur fort tiden går, snart blir det ju ett nytt år. Som vanligt kommer Justin stå högst upp på min lista. Inte direkt för att jag kommer få han... Men man kan väl drömma right? Jag funderar på att göra ett kollage med saker jag önskar mig. Låter det bra?

Jag har även bestämt mig för att färga mitt hår lite, det kommer mer om det senare. Men nu tänkte jag äta, bloggar mer senare. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0