Update på denna.

Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd: Gift med min babe Justin.
02. Är du nöjd med det: De klart.
03. Vem kysste du senast: Deruuuu.
04. Har du varit kär på riktigt: Ja de har jag.
05. Har du varit tillsammans med någon du älskar: Kanske. 06. Ditt längsta förhållande: Mitt och justins, 4år nu. ;)
07. Gillar du någon just nu: It's complicated.

08. Vill du gifta dig: Är redan de hehehe.
09. Har du någonsin haft en hemlig beundrare: Ingen aning.
10. Vad för sorts killar faller du för: Killar med fina ögon, ett fint leende och en fin personlighet.
11. När kysste du någon senast: Deruuuu.
12. När vill du skaffa barn: Vet inte ens om jag vill det haha. 
13. Har du kysst någon annans pojkvän: Inte vad jag vet haha.

Privat
15. Har du sårat någon med flit: Ne.
16. Vilken webbsida besöker du oftast: Typ ingen, facebook kanske. Eller nån blogg, annars är det Kik och Instagram eller Snapchat.
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med: Vet inte, pappa tror jag.
18. Är du kär: Asså..
19. Vem bråkade du senast med: Min syrra säkert.
20. Har du varit i slagsmål: Nej.
21. Brukar du dricka alkohol: Nope.
22. Är du rökare: Nope.
23. Snusar du: Nope.
24. Hur gammal är du: 13. 25. Har du bra självförtroende: Har väl bra och dåliga dagar som alla andra liksom.

Personer
26. Vem litar du på till 100%: Mina närmsta.
27. En snygg person: Justiiiiiiiin.
28. Vem smsa dig senast och vad stod det: Det var på Kik oh det var ifrån mahmoud ''omg HAHAHAHAA''.
29. Vem smsa du senast: Mahmoud.
30. Vem ringde dig senast: Mammi.
31. Vem kramade du senast: Vet inte, nån i skolan idag säkert.
32. Vem såg du senast: Mig själv hahhaha.
33. Vem ser du upp till: Min underbara farfar.
34. En person du skulle vilja se ut som: Alena Shiskova eller Katerina Graham.
35. En bra artist: Justiiin Bieber och Justin johnes. Sen typ Jason Walker.

Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel: Min katt, hahahaha.
37. Hur ser din drömkille ut: Som Juju min babe.
38. Är du homofob: Verkligen inte.
39. Har du tandläkarskräck: Jaharu, usch för det.
40. Hur många har varit otrogen mot dig: Ingen hoppas jag.
41. När var du senast i Stockholm: I somras.
42. Är du helsvensk: Jajjemensan.
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år: Jaaaaa.
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv: Vet inte, nånting finns det väl. 
45. Vad är du rädd för: Typ allt. Nålar, grodor, fiskar, blod, mörker, hahahha you name it.
46. Är du lycklig: Det är olika från dag till dag.
47. Brukar du använda smycken: Nej.
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande: Kärlek.
49. Är du en djurvän: Ja.

50. Vad vill du bli i framtiden: Makeupartist.

 
 
 
Random bilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0