I'm stronger than yesterday

Som ni såg i förra inlägget. Sorry för dålig uppdatering. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, ni har hört allt. Mina misstag, det bra jag gjort. Jag önskar jag kunde berätta så mycket mer, men jag kan inte. Huvudsaken just nu är att jag själv har insett att det är dags att gå vidare. Att jag inte kan låta alla såra mig, för JAG förtjänar bättre. Det vet jag. Jag har mig själv och mina fina vänner och familj att tacka det för. Vissa människor i livet behandlar en som skit, och han var en av dom.
 
Man lär sig av sina misstag som tur är, och från och med idag lovar jag vara en bättre människa mot både andra och mig själv. Jag känner att jag måste gå efter vad som är bäst för mig, och det är att hur ont det än gör så måste jag bli tryggare i mig själv. Jag kommer vara ärlig, tänker inte sitta här på bloggen och skriva om ett drömliv jag inte har. Jag möter motgångar varje dag precis som er som sitter och läser nu. Och jag är stolt över det, för det får en att inse vad som är mist sagt viktigt för sig själv.
 
Jag tänkte sluta där, lämna er med tankar om hur ni kan bli en bättre människa mot andra och er själva. Jag älskar er.
 
And guess what? I'm back.
Love me or hate me, I swear it won't make me or break me.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara säga att du har en himla fin blogg... Och på bilden i detta inlägget är du läskigt lik Demi Lovato! :D
Kram

2013-10-08 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0