Jobbigt workout klar

Hej alla finisar. Idag har varit en ganska vanlig dag, både upp och nedgångar. Men jag känner mig starkare än någonsin och inget ska få ta det ifrån mig. Varken han eller matteprov. Så det så, hehe. Iallafall har nyss tränat och fyfaaaan säger jag bara. Vill inte ens tänka mig träningsvärken som kommer imorgon. Kommer väl se ut som om jag föder barn när jag går ungefär.
 
Menmen, who gives a shit. Haha nej skoja. Jag är typ skittrött men full av energi. Någon som vet känslan? Har blivit lite gladare på senaste tiden, visst är jag jätteledsen ibland men jag ska verkligen göra mitt bästa att skita i alla idioter. Inte helt lätt när det handlar om någon/några man ser i skolan varje dag men så kan det vara. Nu ska vi faktiskt inte skriva en sorlig bok här. Vad händer imorgon då? Det gamla vanliga I guess, skola sen gå hem och träna och sen dö typ hahaha.
 
Ska kanske göra en ny design, många säger att dom inte ser min header och det är ju lite skumt. Men vi får se om jag hittar någon som kan hjälpa mig, det är ju viktigt med en bra design. Nu tänkte jag vila lite, pusshej!
HAHAHHAHAHAHAHA FÖRLÅT VENDELA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0