Matteprov today

Hej alla fina bloggläsare. Jag uppdaterade inte så mycket igår för att jag har ett matteprov idag som jag pluggat till osv. Matte är nåt jag verkligen inte fattar på något sätt och vis. Så känns som provet kommer gå otroligt dåligt, men det åsterstå att se right. Jag blev klar lite tidigare så jag fick tid att blogga. Sov konstigt så känns som min rygg ska gå sönder typ, så jävla ont.
 
Men får väl klara mig, som alltid haha. Efter skolan så tänkte jag gå hem och vila bara. Jag bli så sjukt trött av skolan. Är jag den enda? På helgerna orkar jag hur mycket som helst, men på vardagar är det no no no. Lite jobbigt kanske. Nu tänkte jag äta lite frukost. Bloggar sen om jag inte somnar haha, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0