Top 4

Nu tänkte jag tipsa er om mina fyra favoritserier. Så himla beroendeframkallande. Älskar dramaserier och om ni gör det också så är dessa stora tips.
 
Vem har inte hört talas om kända Gossip girl? Jag började kolla förra veckan, och jag är helt fast. Här är lite info om serien: Gossip girl, en skvallersida som visar oss världen i Manhattans elit. Skandaler och drama. Men vem står bakom skvallersidan som vet allt om alla? Det åsterstår att se.
 
Pretty little liars, min personliga favorit. Snart kommer det 2 timmar långa halloween avsnittet. Här är lite info: Den mysteriska Alison och hennes fyra vänner har en ganska speciell relation. Alison har väldigt starka åsikter och många gillar inte henne. En natt när flickorna hade en sleepover och dom vaknade mitt i natten, så såg dom att Alison inte var där. Allt blir svårare för flickorna så dom blir utpressad av -A som vet alla deras hemligheter och inte är rädd att använda det emot dom.
 
Devious maids inleds med att den unga städerskan Flora dödas. Hon var lite speciell, ganska hemlighetsfull. Man får en inblick i hennes vänner med samma yrke's liv. Killen som dömts men är oskyldig har en mamma som blir ''vän'' med alla andra för att ta reda på vem den skyldiga är. Med ett falskt namn tar hon an världen. Allt för att rädda sin son.
 
Desperate housewives handlar som sagt om några hemmafruar. När en av dom tar livet av sig försöker vännerna ta reda på varför medans som försöker leva sitt liv. Vad är det för hemligheter? Och hur ser livet ut för alla dessa fruar med olika liv?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0