Wake up, work out, feel good

Nyss kört klart min nya dagliga workout, seriöst det gör så ont ibland att träna. Men efteråt är det en underbar känsla. Träna är något jag gör för att bli starkare + det hjälper konditionen och därmed min astma. Och när man äter och dricker nyttiga saker så mår man så otroligt bra. Har gjort det i ca två veckor och man märker verkligen skillnad. Mycket med morgonpigg, men framförallt ens psyke blir starkare.
 
Man lär sig själv att man kan, man kämpar in i det sista. Belöningen är att sitta där efter, med träningsvärk men med så bra tankar. Haha, ja det är något som verkligen gör mig glad, den här gången tänker jag inte ge upp. Aldrig en chans. Med peppbilder och massa musik så blir iaf jag jättepigg. Jag har ca två mappar med bilder, quotes, nyttiga recept och hälsosamma recept. Nu kommer säkert nån sitta där och bah ''du är ju tretton, du förstör din kropp och ska inte träna''. Till er vill jag bara säga...
 
Jag mår bättre än någonsin just nu, har varit ledsen men nu är allt bra. Och träningen är en stor del av det, att kännas att man kan lyckas med något. Om ni tränar och har lite peppmusik så är det bara att skriva till mig eller kommentera. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0