Blandade känslor... Eller nåt

Hej alla sötnosar, idag har min dag varit lite uppochner. Varit skitglad, lite nere osv. Men alla har sånna dagar så överlever. I'll be okay so don't worry. Iallafall, idag hade vi No, So, Matte och elevens val. Och på elevens val så tog jag So igen för vi har prov och nu är jag bombsäker.
 
Men No'n är lite värre, så ska träna mer på det snart. Hade även utvecklings-samtal och det gick skitbra. Alltid roligt att höra att man är duktig. Haha, jag brukar faktiskt sköta mig i skolan. Har typ kommit i bråk med en lärare en gång. Men ska inte gå in på detaljer. Just nu sitter jag här och lyssnar på Taylor Swift haha. Skitlängesen, but I like her so.
 
Vet inte varför jag skriver på svengelska lol. Men nu får det vara så, tänkte passa på att säga att ni ska följa mig på instagram: klarabieberfrank
 
Är trött så orkar inte skriva mer nu, men pusspuss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0