Bra daaag

Hola babes, idag har varit en bra daaag. Slutade typ tjugo över tolv för svenska läraren skulle bort. Vi hade dock två prov idag, So gick bra men No dåligt. Men skitsamma, efter vi hade slutat var jag med Cornelia lite för pappa skulle ge henne en skjuts hem så hon slapp gå. Sen när jag kom hem så satt jag mig i soffan och har inte gått upp än hahahaha. Men ska göra det snart, ska träna sen ska jag äta lax. Det godaste som finns typ, och nyttigt också.
 
Fast jag måste vara ärlig, längtar ihjäl mig till imorgon så jag kan äta choklad. Är beroende ju och försöker sluta så det blir lite svårt då och då. Känner typ att jag aldrig har något att prata om, jag kan ju passa på att säga att jag vunnit biljetter till talang när dom kommer till gävle. Fyra stycken den 15 November tror jag det var. Så det blir väl ruuuligt.
 
Imorgon ska jag helt klart bara ta det lugnt, är utbränd efter alla jäkla läxor och prov. Så skönt ska det bli med lite helg, haha I'm not gonna lie liksom. Idag hade vi orientering i det askalla vädret, usch säger jag bara. Frös ihjäl, men klarade det så det var la bra. Måste bli bättre på att blogga, men är så trött och slutar sent och allt. Så det blir jobbigt, men ska göra tidsinställda inlägg så det få bli bra hoppas jag.
 
Måste läsa lite nu, men bloggar sen. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0