Halsfluss

Hej alla söta bloggläsare. Har knappt kunna sovit på hela natten, bara legat med halsont och snuvig näsa. Tänkte gå till skolan, men det gick verkligen inte. Så jag åkte till doktorn, och så visade det sig att jag har halsfluss. Så har fått pencilin nu som jag ska ta tre gånger om dagen i tio dagar. Yippie, och jag som aldrig kunnat svälja en tablett i hela mitt liv. Nu ska jag göra det med otrolig halsont också, känns ju bra. Asså förlåt att jag gnäller, men känner mig inte så glad just nu. Som ni kanske förstår... Och asså, det är nåt med mig. Är galet rädd för doktorn, och jag får kväljningar superduperlätt. Men den första sköterskan bara skrattade när jag grina. Aja, dåliga läkare finns det gott om. Creds till läkare nummer två dock, skitsnäll. Som sagt så har jag inte mycket att skriva om, mitt liv den kommande veckan består nog mest av filmtittande, mediciner och läxor. Ska bli ljusblond när jag är frisk också, typ som Kissie. Så det är ju nåt att se fram emot iaf. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0