Lördag ♥

Hej alla sötnosar. Galet jävla skönt med lördag och helg. Idag ska jag faktiskt vara med Sanna och hon ska sova hos mig, gosh I've missed her so much. Har ont i varenda muskel i min kropp, för vi fick vara ute i typ en timme igår. Låter löjligt men jag hade en tshirt så mina armar blev knallröda och jag kunde inte röra mig. Vi sprang ute så därför jag har träningsvärk. Snart ska jag äta, sen ska jag typ leta efter en vinterjacka att beställa hem. Typ alla är i slut i xs/s så jag är lite sur. Men får väl leta.
 
 
Igår så ritade jag typ hela kvällen, haha kunde inte sluta det var grymt kul. Som sagt så har jag även skaffat videofyme, så följ mig där. Igår på svenskan i skolan diskuterade vi lite om bloggar och sånt. Många som trodde att man mest skrev om mode, och sånna saker. Visst gör jag det, men vill även något mer med min blogg. Att inspirera folk liksom, hoppas jag gör det eller kommer få göra det i framtiden.
 
 
Annars då? Kommer inte på något intressant att skriva om just nu så får sluta skriva nu känner jag. Puss!
Haha, hittade den här gamla bilden på mig och Sanna. Jag dör, hahahahaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0