Mobilbloggning

Hej alla sötisar. Just nu bloggar jag från mobilen, kom nyss hem till mamma och nu sitter jag här och ska snart fixa lite. Det är ju skola imorgon också. Kommer inte alls dö, nejnej. Men men, man måste ju så. Haha nu tycker jag att vi pratar om något roligt istället, visste ni att jag ska färga håret ljust igen? Troligen den här veckan. Ska väl bli spännande, vet att många färgar mörkt på vintern men jag tycker inte det spelar någon roll alls. Alla får göra det dom trivs bäst i. Igår så kollade jag på "Fat Amy" quotes. Hahahah Gud, alltid lika roligt. Mina favoriter är "I'm gonna finish him like a cheesecake" och "I've just been shot, I've just been shot" hahah så ett tips till er! Filmen heter Pitch perfect för er som inte visste. På tal om filmer så såg jag för första gången (åh nej, inte lite efter) på the hunger games. Trodde inte den skulle vara så bra, men wow säger jag bara. Och det kommer ju en ny också snart har jag för mig. Det kommer ett inlägg senare om beslut och sånt som kommer ifrån hjärtat så ni vet. Säger bara att ni kommer få lära känna mig som person bättre, och om lite saker jag inte varit så öppen om. Så håll utkik, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0