Monday

Hej alla fina läsare. Idag är det jättedåligt väder, iallafall här jag bor. Så har varit lite seg sen jag kom hem från skolan haha. Snart ska jag resa på mig och träna lite, då blir jag piggare. Sen ska jag göra lite läxor, och sen kolla på film och sen sova typ. I morse var jag inte så trött helt ärligt, vart lite förvånad över det. Haha men det är ju bra, så ska inte klaga.
 
 
Vill ni ha ett inlägg om hur jag håller motivationen uppe? Ett uppdaterat inlägg alltså, gjorde ju ett förr men har lite nya tips och ideér. Nu över till något helt annat - jag har märkt att jag saknar min gamla klass sjukt mycket. Alla var så nära på nåt sätt, vi hade ju trots allt gått tillsammans i tre år. Och igår föll en eller två tårar ner från min kind när jag kollade på gamla videos och bilder från förra året / början av det här.
 
 
Nästa år ska jag byta skola, dit nästan alla från förra klassen går nu. Längtar dit sjukt mycket, jag tycker ju att många i min klass är snälla men det är svårt sånt där. Lite ovan bara antar jag. Men så kan det vara. Kommer ihåg när vi åkte till Kratte, alla hade så grymt jävla roligt. När vi smög in till varandra och pratade hela natten, jag fick någon panik för jag visste att om några månader skulle vi skiljas åt. Alla från min förra klass kommer alltid ha en speciell mening för mig, man märker det nu när man har splittrats.
 
Haha nu blir jag lite ledsen, ska försöka att klara igenom detta år sen byta till alla saknade människor. På tal om skolan, idag lärde jag mig lite piano. Kände mig lite duktig då jag. Orkar inte skriva mer just nu, men vi hörs. Puss!
Världens bästaste
 

Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha va snygga vi är😂

2013-09-27 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0