Onsdag och lite random snack.

Hej alla sötnosar. Jag är ledsen för lite dålig uppdatering. Lite svårt att komma på något att skriva om bara, men har lite förslag nu. Idag iallafall så ska jag väl inte göra mycket, OM jag orkar ska jag ta en promenad. Fast blir typ jobbigt eftersom jag är hängig. Annars ska jag gosa med min kaninunge osv. Igår städade jag ganska länge, så nu är det fint här hemma, haha.
 
Tänkte även berätta något roligt för er, kanske kommer börja göra videos på Youtube. Typ sminkningar, hauls, men det jag ska fokusera mest på är mobbning och andra viktiga ämnen. För jag känner att jag vill göra skillnad, och med Youtube kan man nå ut till så många. Vem som helst kan ju liksom kolla på klippet. Så det ska jag fixa inom en snar framtid.
 
Är galet seg och trött idag asså. Men ska ändå typ jobba lite med matte och rita. Vill ni att jag lägger upp lite bilder jag har ritat här på bloggen? Skulle det vara kul tycker ni? Jag slutade ju med det ett tag men nu så har jag börjat. Det är så galet roligt, ritade ju en på Kenza senast och hon svarade att hon tyckte att den var jättefin osv, haha skrek av lycka. Jag gillar nästan alla bloggare, dom som inte är alldeles för elaka. Typ vissa hatar Kissie, men jag tycker hon är störtskön. Visst så kan hon kopiera inlägg, och även provocera men det är så alla känner henne och jag tycker hon skriver mycket egna bra inlägg också. Någon som jag inte gillar, detta är absolut inte för att hänga ut någon.
 
Alltså, hon kanske är en jättetrevlig, och har inget emot henne som person. Men jag tycker att Katrin Zytomierska kan formulera sig på ett ganska elakt sätt, som om när hon hängde ut en tjej som skulle praoa hos henne eller vad det var men inte kunde för att hennes mormor var sjuk. Jag är emot mobbning över huvudtaget och vill inte att ni ska tycka att jag sitter här och kränker henne just nu. Men menar att folk kan ta väldigt illa upp av det hon skriver och bli jätteledsna.
 
Jag kommenterade faktiskt ett inlägg hon skrev för ett tag sedan, nåt om ''tjocka människor'' och att hon STÖTTAR mobbing, nej usch. Hon ville att sin son skulle bli en mobbare och att det var bra för att man blev stark av mobbning. Men ett stort nej säger jag till det, man kanske lär sig till slut att stå upp för sig själv men under tiden då? Alla sömnlösa nätter och alla tårar, vissa tar ju livet av sig för att man blir så svag och det säger sig självt tycker jag. Det gör mig riktigt ledsen att inte alla jobbar för att göra samhället så bra som möjligt och att få alla att känna sig värda något. Visst jag starkt ogillar vissa personer, men ska jag sitta och hänga ut dom då? Ska jag vara lika omogna som dom och få folk att slå dom, skrika åt dom på stan och allting? Nej.
 
Nu tänkte jag kolla runt lite på bloggar och sen tänkte jag faktiskt sova lite. Pusshej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0