Seg dag

Hej alla gosisar. Idag har jag varit jävligt seg, haha. När jag vaknade så kunde jag knappt hålla ögonen öppna för jag var så galet trött. Men nu är jag lite piggare, efter en skoldag. Helt ärligt, somnade nästan på NO lektionen hahaha. Det var sjukt pinsamt. Menmen, efter skolan åkte jag och pappa och handlade lite, ni ska veta hur sjukt sugen jag var på choklad. Men nu ska jag BARA äta det på fredagar, kände mig lite stolt när jag gick därifrån utan en marabou i handen. Inte för att jag ska rasa i vikt, bara för att jag måste få bort mitt beroende.
 
Ja jag är beroende av det, låter helt weird men så är det. Och så blir det ;) Men tror inte ni vill sitta och lyssna på mina beroenden för mat och sånt här så jag tänkte prata om något annat. Det här året ska jag verkligen ge fullt ut i skolan, inte en bra start men nu är jag igång och ska kämpa som attans. Nu i högstadiet, allt man gör är ens framtid och jag känner att jag vill göra något bra om det hur trött eller sjuk jag än är. Jag ska vara ärlig, har ganska lätt för vissa ämnen som tur är. Är verkligen inget a barn (no offence till er som är det eller inte). Men folk vet att jag kämpar, jag vet att jag kämpar och det är viktigast.
 
Idag har väl varit en rätt så intressant dag haha, fick bland annat berätta för två killar i min klass varför jag älskar Justin. Kan inte sätta ord på det så det var lite svårt men fick nog ut en liten poäng iallafall. Sen har jag bara varit med Liv och Cornelia, Clara och Emilia osv. Har massa fula bilder på oss sen vi hade tråkigt i matsalen. Kommer ihåg förut på Facebook när jag la ut en bild där jag verkligen var oseriös och hade klätt ut mig till en fjortis och sen så var det väldigt bittra människor som satt och kommenterade att jag är pinsam och skämmig.
 
Verkade inte alls fattade att jag skämtade, det enda som är pinsamt där var hur illa dom betedde sig, på nätet tillochmed. Men nu ska vi inte sura här, let's talk about something fun. Den 11-12 Oktober är det typ som en spökrunda i Gävle. Och gissa vem som ska gå med lite kompisar? Jo den livrädda tjejen som sitter här och skriver. Garvar bara av att tänka på hur jag kommer skrika och allting. Ni kan läsa mer om det här för er som är intresserade att gå: http://www.hauntedhalloween.se/ . Nu tänkte jag ta och lyssna på lite gamla låtar av Justin och sen göra läxor. Kommer ha fullt upp med sånt i veckan. Men det är de nog värt, pusshej!
 
Lite skillnad hahaha, 2011-2012...
Och nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0