Wrecking ball?

Hej alla sötnosar. Jag mår inte helt bra än, sista dagen på medicinen idag som tur är. Så idag har jag knappt gjort något alls, typ varit deppig. Hatar när man försöker hjälpa någon och sen så uppskattar inte den personen det. Men skitsamma iaf, jag tänkte prata om Miley Cyrus nya video till sången ''Wrecking ball''.
 
Personligen så bryr jag inte mig liksom om vad hon gör och sånt, skulle aldrig kalla henne hora eller sånt. Visst gör hon väldigt opassande saker, men liksom vem har rätt att dömma? Hennes musikvideo då, jag tycker inte att den var bra, eller ja den var lite... Haha finner inga ord för det. Men hon var ju naken och det är ju inte så bra för att det är så många som sett den och kommer se den, menar inte att man ska skämmas över sin kropp, men det är ju en enorm mot Hannah Montana om man säger så. Och att det mest var yngre som såg upp till henne, så är det ju.
 
MEN jag tycker att hon är modig som vågar, och låten är ju grym. Men ja, det var mina åsikter. Nu över till något annat, hur ser min vecka ut? Inga särskilda planer förutom på fredag när jag ska vara med saknade Nikita. Vi ska typ kolla film, äta god mat och knäppa kort. Seriöst, det var mer än ett år sen vi träffades, shiiit.
 
Vissa av er kanske såg den nya designen, igår eller imorse. Det har tyvärr blivit något fel, men Alexandra ska hjälpa mig att fixa det ikväll (http://alexandralejderung.blogg.se/). My lifesaver typ haha. Nu ska jag fixa lite, sen ska jag äta, pusshej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0