My favorite shoes


Dessa är definitivt mina favoritskor. Ett lång tag letade jag efter Air max, men jag hittade aldrig i min storlek. Sen gick jag in på nån blogg och då hade dom länkat dom här skorna från Nelly, jag dog skodöden lite haha. OCH dom fanns i storlek 35, en storlek för stora men det funkar haha. Nu har dom en tävling där man kan vinna ett par skor från deras egna märke i månaden i ett år. Och bilden här över är mitt lilla bidrag. Det enda du behöver göra är att lägga ut en skobild på Instagram med hashtagen #oneyearofshoes och du är med i tävlingen. Tävlingen avslutas den 18 Februari klockan 23.59 och vinnaren utses den 21/2. http://nelly.com/se/shoe-week-vinn-skor-för-ett-helt-år-campaign-1557/ här står det allt om tävlingen om ni är nyfikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0