Sick

Idag är de freeeedag, och jag är sjuk. Hemma med nå influensa skit. Jag har typ inte gjort något dom senaste dagarna förutom att ha kollat på modern family typ. Men imorse "kraschade" min dator så ska se om det går att fixa. Sen måste jag även göra om mitt rum lite och göra klart det jag började med igår. Även fast jag bara vill ligga i soffan med en miljard näsdukar och halstabletter så måste jag göra något jag med hahaha.

Men härligt med fredag iallafall. Imorgon ska jag proppa i mig Alvedon och åka till bästavän. Saknat henne nå sjuuuukt. Kommer nog vara jättehängig men det är de värt om jag får spendera tid med min donkenbabe. På söndag ska jag till pappi också, då blir det läxor hela dagen. Något jag kanske inte berättat är att jag ska troligen byta skola, den jag går på nu är så jäkla dålig. Gillar inte alls attityden och beteendet på vissa elever och lärare. Kommer dock sakna mina alldeles egna babes nå otroligt. Får ångest bara av att tänka på det. Men jag kanske ska börja i samma klass som min sistaaaaa Sanna så det gör mig iallafall gladare, det är jättekonstigt att vi känt varandra sen tvåan omg haha. Them feels typ, nejdå. Men jag äääällllsssskkkkaaaarrr mina vänner så galet mycket och vill bara gå i samma klass eller iallafall skola som alla, that would be perfect. Hahahah vadå random snack, snart tänkte jag hoppa in i duschen sen så blir det nog att baka cheesecake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0