#sunday

Tråkiga söndag, är jag den enda som har ett litet love-hate-relationship till denna dag? Haha glad att man är ledig, ledsen att man inte är det nästa dag. Typ så. Vad har jag gjort idag då? Jag har åkt till mamma, och jag har varit med mina babes ett tag. Och nu sitter jag här med musik i mina öron och inget att göra. Hur mår jag då? Det är väl lite sisådär, lite förkyld och lite ledsen. Men annars funkar det. Imorgon har jag sovmorgon iaf, hur skööönt. Sen slutar jag tre. Och efter skolan ska jag träna tror jag, ska börja med det igen. Har märkt sån sjukt stor skillnad i hur jag mår pga det så. Nu till något annat, jag har blivit beroende av The script, Maroon 5 och Coldplay. Haha, lyssnar på dom heeeela tiden typ. Jo förresten, hittat en tjej som ska fixa min design också. Länkar henne när det är klart, så kan ni läsa hennes blogg. Nu tänker jag ta lite te, har varit skithes dom senaste dagarna. Bloggar imorn.
Hahahahha så random.
 

Kommentarer
Postat av: .....

sjuk fin du är.
älskar din blogg så mycket.
kan du lägga ut en bild om dagen?

2014-02-03 @ 07:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0