Update

Kärlek & relationer

01. Ditt civilstånd: Jag har min katt.

02. Är du nöjd med det: De klart.

03. Vem kysste du senast: ;) 

04. Har du varit kär på riktigt: Aa.

05. Har du varit tillsammans med någon du älskar: Älskar? Inte längre.

06. Ditt längsta förhållande: Fem år med justin <33333333

07. Gillar du någon just nu: Jaaaa

08. Vill du gifta dig: Är redan gift.

09. Har du någonsin haft en hemlig beundrare: Hur ska jag veta hahahhaha.

10. Vad för sorts killar faller du för: Killar som är som han.

11. När kysste du någon senast: ;)

12. När vill du skaffa barn: I don't know.

13. Har du kysst någon annans pojkvän: Inte vad jag vet haha.


Privat

15. Har du sårat någon med flit: Nje.

6. Vilken webbsida besöker du oftast: I don't know.

17. Vem i din familj kommer du bäst överens med: Typ alla.

18. Är du kär: Jupp.

19. Vem bråkade du senast med: Min syrra.

20. Har du varit i slagsmål: Haha njaaaa.

21. Brukar du dricka alkohol: Nej.

22. Är du rökare: Nope.

23. Snusar du: Nope.

24. Hur gammal är du: 14 snart.  väl bra och dåliga 

25. Har du bra självförtroende: Nje.


Personer

26. Vem litar du på till 100%: Lina, Sanna, Edvin, Enrico, Hampus, Mahmoud, Liv, Cornelia och Axel.

27. En snygg person: Justin.

28. Vem smsa dig senast och vad stod det: Från pontus ''Du kan skypa med mig och Felix lite senare om du vill <3''.

29. Vem smsa du senast: Pooontus.

30. Vem ringde dig senast: Mi madre.

31. Vem kramade du senast: Hampus.

32. Vem såg du senast: Ser min syster nu.

33. Vem ser du upp till: Många.

34. En person du skulle vilja se ut som: Vettefan.

35. En bra artist: Justiiin, Ron pope och Ed Sheeran. Sen typ Jason Walker.


Randomfrågor

36. Vilken är din viktigaste ägodel: Min katt, ahhahah.

37. Hur ser din drömkille ut: Blond, gråa eller blåa ögon, fin personligheeet.

38. Är du homofob: Verkligen inte.

39. Har du tandläkarskräck: Jaaaaa, ifhohfdio.

40. Hur många har varit otrogen mot dig: Ingen hoppas jag.

41. När var du senast i Stockholm: I somras.

42. Är du helsvensk: Japp.

43. Har du fått ditt hjärta krossat i år: Ja, eller de var ett misstag typ eller kan inte förklara.

44. En sak du hade velat ändra med ditt liv: Bättre betyg och sååånt.

45. Vad är du rädd för: Blod, grodor, fiskar och öppningen av täcket ni vet :(

46. Är du lycklig: Just nu? Lycklig över vissa saker och inte för andra.

47. Brukar du använda smycken: Ibland.

48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande: Kärlek, duuuh.  

49. Är du en djurvän: Hahah jaa.

50. Vad vill du bli i framtiden: Mrs.Bieber.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0